نوشته شده توسط : sonia

باربری شرق تهران

خدمات انبارداری اثاث کشی در باربری شرق تهران
اگر منزل مقصد شما هنوز آماده نشده است میتوانیم چندین روز اثاثیه شما را با قیمت مناسب در انبار نگهداری کنیم .انبار هایی متناسب با اسباب و اثاثیه های شما را در اختیارتان می گذاریم و بدون صدمه ایی آنها را تحویل بگرید. باربری و اسباب کشی تخصص اتوبار شرق تهران می باشد. انبار ها برای نگه داشتن کالاها و اسباب و اثاثیه های شما آماده می باشند و تا هر زمان که شما بخواهید اثاثیه های شما را در انبارها نگه داری می نماییم.

باربری شرق تهران  ،   باربری سمت شرق تهران

ارایه بیمه نامه اثاثیه در باربری شرق تهران
بر اساس بیمه نامه باربری اگر اثاثیه شما در طول اثاث کشی دچار هر خسارتی شوند شرکت باربری و اتوبار تهران موظف به پرداخت خسارت شما است. برای این که اثاثیه شما بیمه شود باید مبلغی پرداخت کنید. از همه مهم تر شما عزیزان از تمام لحاظ آسوده خاطر می باشید که از خرده ریزه ها گرفته تا بزرگ ترین اثاثیه های شما را بیمه می نماییم. . با صبر و دقت اسباب کشی های شمارا جابجا می نماییم.با داشتن بیمه نامه ها و بارنامه های دولتی خیالتان آسوده باشد که بارهای شما را با ضریب امنیتی بالا به مقصد می رسانیم. پس بدون نگرانی با باربری منطقه شرق تهران تماس نمایید.

 

خاورهای مخصوص اثاث کشی با کانتینر مسقف
خاورهای ما دارای کانتینر های مجهز 8متری و 6 متری هستند و داخل کانتینر آنها موکت کاری شده است. هر کدام از این خاورهای باربری مجهز به 20  پتو و موکت برای قرارگیری در لابه لای اثاثیه هستند تا در اثر حرکت اثاثیه به هم نخورند و صدمه نبینند.با مسقف بودن در هنگامی بارندگی و هوای آلوده نه گرد و خاک روی آن ها می نشیند و نه خیس می شوند. پس بدون نگرانی با باربری در شرق تهران تماس نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sonia

خدمات اتوبار در غرب تهران
در غرب تهران که یکی از منطقه های شلوغ و پرازدحام تهران است امر باربری و اثاث کشی نیازمند تخصص و مهارت است. اگر بار شما اثاث کشی منزل است که بیشتر متخصص لازم دارید. اتوبار و باربری غرب تهران با شما خواهد بود که اسباب کشی منزل خود را بدون کوچکترین خسارت انجام داده و در منزل جدید مستقر شوید. نیروی کاری ماهر ، تجهیزات بسته بندی اثاثیه مدرن و ماشین های باربری مجهز از برترین ویژگی های اتوبار ما است.

هزینه اثاث کشی منزل در اتوبار غرب تهران چقدر است؟
در محاسبه هزینه اثاث کشی چندین فاکتور دخیل است که به مختصر آن را بیان میکنیم. برای توضیحات بیشتر مقاله هزینه اثاث کشی را مطالعه بفرمایید.

نوع خاور اثاث کشی
تعداد کارگر اثاث کشی موردنیاز


مدت زمان اثاث کشی
وسایل سنگین که اجرتی حساب میشوند
ساعات کاری اتوبار غرب تهران

اتوبار غرب از محدود باربری هایی است که خدمات شبانه روزی دارد. 24 ساعته آماده ایم تا شما را در باربری و حمل اثاثیه منزلتان یاری دهیم. با شماره تلفن 02122228315 تماس بگیرید و از مشاورین ما مشاوره باربری بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sonia

انجام سریع و دقیق اثاث کشی در باربری مرزداران
ما همه و همه در باربری و اتوبار مرزداران در پی آن هستیم تا اثاث کشی آسان و کم هزینه را برای شما رقم بزنیم بر همین اثاث باربری مرزداران با استفاده از خاورهای نو ، مجهز ، کارگران توانمند ، سیستم ثبت سفارش 24 ساعت آنلاین ، تجهیزات به روز بسته بندی و اثاث کشی ، بیمه نامه باربری ، مشاوره رایگان اثاث کشی سرعت و دقت عمل خود را در حین انجام پروژه جا به جایی به رخ رقبایمان بکشیم.

باربری مرزداران چگونه کار میکنیم؟
هر باربری و اتوبار که در تهران فعالیت می کند باید طرح و نقشه ایی را برای ارائه خدمات بهتر به مشتری های خود داشته باشد ، ما در باربری و اتوبار مرزداران بر اثاث قوانین و مراحلی کلی که برای خود در نظر گرفته ایم می خواهیم اثاث کشی ها باربری ، حمل اثاث و حمل و نقل شما را انجام بدهیم در اینجا ما به ان ها اشاره ای خواهیم داشت.

ثبت سفارش توسط مشتری
مشتری خواها کار با باربری مرزداران تهران است برای همین با ما تما می گیرد .

باربری و اتوبار مرزداران در تهرانباربری در مرزداران تماس نمایید.
​​​​​​

پاسخگویی و ثبت سفارش توسط ما ( اتوبار مرزداران)
پرسنل پاسخگویی باربری مرزداران سفارش شما را گرفته و ثبت میکنند و سریعا از طریق پیامک به پرسنل باربری ارسال می شود.

فرستادن کارشناسان باربری
باربری مرزداران
کارشناسانی را برای دریافت اطلاعاتی در باب :

تخمین تجهیزات و تعداد پرسنل مورد نیاز باربری
ما در باربری مرزاران تعدادی کارشناس را بابت به دست آوردن لیستی از تعداد کارکنان و و پرسنل لازم به همراه تجهیزات مورد نیاز را بدست آورند تا امر اثاث کشی و بسته بندی به خوبی و بدون معطلی پیش برود.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()