اتوبار شمال تهران
نوشته شده توسط : sonia

خدمات اثاث کشی تضمینی در اتوبار شمال

اثاث کشی در تهران با وجود اثاثیه سنگین و رشد آپارتمان نشینی نیازمند تخصص است. اگر اثاث کشی خود را به شرکت هایی بسپارید که از کارگران اثاث کشی غیرحرفه ای بهره میبرند امکان دارد اثاثیه شما در طول جابه جایی شکسته شود و شما دچار خسارت شوید. پس لازم است که برای جابه جایی اثاثیه خود از یک شرکت اتوبار و باربری کاربلد و متخصص در اثاث کشی بهره ببرید. در اتوبار شمال تهران کلیه اثاثیه شما توسط تجهیزات به روز بسته بندی اثاثیه بسته بندی میشوند. این بسته بندی اثاثیه حرفه ای کمک میکند تا در طول جابه جایی اثاثیه، شما دچار خسارت نشوید.

 

باربری شمال تهران

بسته بندی اثاثیه در اتوبار شمال تهران چگونه است؟

بسته بندی ظروف در اتوبار شمال تهران

در بسته بندی اثاثیه منزل ، بسته بندی ظروف به دلیل شکنندگی از اهمیت بالایی برخوردار است. اتوبار شمال تهران  با ضربه گیر و نایلون حبابدار دور ظروف را میپیچانند و آنها را در داخل کارتن های محکم قرار میدهند. در حین جابه جایی هم کارگران اثاث کشی نهایت دقت را به خرج میدهند تا خسارات اسباب کشی به حداقل برسد. تمامی وسایل شکستنی مانند آینه و شمعدان و دیگر وسایل شکستنی خانه را با فوم و چسب در داخل کارتن بسته بندی می کنیم.

بسته بندی میز ناهارخوری در اتوبار شمال تهران

ابتدا پایه های میز ناهار خوری توسط کارگر اثاث کشی جدا شده و سپس میز با نایلون حبابدار و شربه گیر پوشانده شده و سپس در کارتن چندلایه و محکم قرار میگیرد.

اتوبار منطقه شمال تهران

 





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: