ایده های نظافت منزل
نوشته شده توسط : sonia

بهترین نکات نظافت منزل

همیشه، از همون اولش، نظافت منزل یکی از بزرگ ترین دغدغه های انسان ها بوده! چون انسان ها مجبورن که توی یک خونه زندگی کنن. اما این خونه چون جای آسایش و آرامش و امنیته، باید تمیز باشه. اگر نیازی به تمیز و امن و راحت بودن خونه نبود، انسان ها می تونستن به راحتی توی غارها زندگی کنن و اجاره هم ندن!! اما حالا که خونه رو انتخاب کردیم، باید بهش هم برسیم. بنابراین برای نظافتش، باید بهترین نکات نظافت منزل رو بدونیم.  باربری تهرانپارس اگه نکات نظافت منزل یا مخصوصا بهترین نکات نظافت منزل رو بدونیم، کیفیت نظافت ما خیلی میره بالا. اگه دنبال بهترین نکات نظافت منزل هستید، این مطلب رو به هیچ وجه از دست ندید.

نکات ریز نظافت منزل با باربری تهرانپارس

ببینید لازم نیست تمام وسایل رو توی خونه داشته باشید: بی کم و کاست! شما نمی تونید یک عالم وسایل رو توی یک خونه جا بدید و همشون رو نگه دارید، چه لازم داشته باشید و چه نه! سعی کنید هر چیزی که می بینید لازم ندارید رو حتما از خونه خارج کنید. حتی می تونید لباس ها رو روی دیوار مهربانی بذارید.

 

باربری تهرانپارس همیشه توی هر خونه ای یک سری قبض و فیش آب و برق و تلفن و یا حتی کاغذ های تبلیغاتی پیدا میشه. شما که به اینها نیاز ندارید! بنابراین نگه دارید تا زیاد بشن. سر هر ماه یا هر سال می تونید اونا رو به یک خیریه یا مکانی که کارش بازیافت کاغذه بفروشید: نظافت منزل + کسب درآمد ! + باربری تهرانپارس

بهترین نکات نظافت منزل

یک نکته خوب و جالب اینه: آیا شما هم شال و روسری هاتون رو تا می کنید و روی هم میذارید؟ چرا؟! شاید بهتر باشه اونا رو لوله کنین و کنار هم قرار بدین. اینطوری می تونین بفهمین کلا چی تو چنته دارید!! باربری تهرانپارس

 

باربری تهران مطمئنا شما هم تصمیم دارید و یا داشتید که یک وسیله رو تعمیر کنین. اما یا یادتون رفته و یا ... . خوب الان برید و اون رو نگاه کنید. لازمش دارید؟ اگه لازم ندارید می تونید یه جا قرارش بدین: سطل آشغال!





:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: