کاردرمانی کودکان - 02177873070
نوشته شده توسط : sonia

کاردرمانی کودکان 

کاردرمانی کودکان 

کاردرمانی کودکان - کاردرمانی ذهنی برای کودکانی که : کم توانی ذهنی ، کودکان اخلالات یادگیری در خواندن و نوشتن ، کودکان دیر آموز ، کودکانی که اختلالات رفتاری (پرخاشگر ، گوشه گیر ، شب اداری و ..)کودکان عدم کاربرد یکی ازاعضای بدن ، و هدف متخصصین کاردرمانی کودکان در کلینیک کاردرمانی  آفتاب شناشایی اختلالات و مشکلات ذهنی کودکان میباشد.

کاردرمانی کودکان - 02177873070 - کاردرمانی کودکان

 

کاردرمانی ذهنی کودکان

کاردرمانی کودکان در تهران

متخصصین در کلینیک کاردرمانی آفتاب کودکان با کم توانی یا تاخیر ذهنی ، اختلالات یادگیری ، اختلالات ژنتیکی ، اختلالات اضطرابی ، اختلالات نافذ رشد ، اختلالات متابولیک آماده کمک رسانی و رفع این بیماری های کودکان میباشند.

 

اینکه بعضی از کودکان از نظرسطح یادگیری دچار مشکل میشوند و آموزگاران مجبور میماید که به متخصصان معرفی نمایند تا به درمان آنها بپردازند و از اختلالات ذهنی و حرکتی و ادراکی آنها جلوگیری نمایند.این کودکان ممکن است از نظر وزن و قد ، رشد و صحبت کردن و بازی کردن با همسن سال هایشان هیچ گونه مشکلی نداشته باشند.اما هنگام خواندن و نوشتن دچار مشکل میشوند.کاردرمانی کودکان در کلینیک آفتاب به همین منظور در خدمت شما میباشند.و اینکه با خوش مشربی و شیوه ها و روش های کار آمد در درمان به کودکان شما کمک مینمایند. کاردرمانی کودکان برای تمامی سنین به بهترین شیوه عمل مینماییم. و تمام وقت در خدمت شما میباشم.





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: