اتوبار شمال تهران شعبه اصلی
نوشته شده توسط : sonia

آیا اتوبار شمال تهران خدمات حمل بار به شهرستان را انجام میدهد؟


بله، یکی از خدمات اتوبار شمال حمل بار و اسباب کشی به شهرستان است که توسط رانندگان آشنا به جاده های کشور انجام میشود.حمل و نقل بار به شهرستان ها و اقسام مناطق تهران و خارج از تهران را به باربری شمال تهران بسپارید .که بدون کوچکترین نقصی بارهایتان را جابجا می نماییم.

اتوبار شمال در چه روزهایی فعالیت دارد؟
از انجا که مشتریان عزیز اکثرا در روزهای تعطیل اثاث کشی میکنند لذا باربری شمال تهران در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی میباشد. اثاث کشی و باربری شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . پس نگران نباشید و در هر زمان که لازم داشتید تماس نمایید تا به خدمت شما بیاییم.

hj,fhv alhg jivhk

هزینه اثاث کشی در اتوبار شمال تهران چقدر است؟


این یک سوال بسیار کلی است. هزینه اثاث کشی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و برای منازل مختلف متفاوت است. اما به طور کلی نوع خاور اثاث کشی که شما سفارش میدهید، تعداد کارگران اثاث کشی ، مدت زمان و تعداد سرویس هایی که اثاث کشی شما لازم دارد و همچنین نیاز به بسته بندی اثاث کشی فاکتورهایی است که هزینه اسباب کشی را مشخص میکند. نگران نباشید. اتوبار شمال تخفیف های ویژه باربری را در نظر گرفته است. ارزانترین اتوبار در شمال تهران

برتری های اتوبار در شمال تهران


اتوبار شمال تهران بیمه رایگان دارد وبه صورت کتبی تحویل شما داده میشود و تمامی اثاثیه  منزل شما را بیمه خواهند کرد.

مشاوره رایگان دارد کارشناسان اتوبار شمال درمحل شما حاضر خواهد شد و به شما مشاوره رایگان در انتخاب ماشین باربری و بسته بندی پیشنهاد خواهند کرد.





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: