باربری شرق تهران
نوشته شده توسط : sonia

باربری شرق تهران

خدمات انبارداری اثاث کشی در باربری شرق تهران
اگر منزل مقصد شما هنوز آماده نشده است میتوانیم چندین روز اثاثیه شما را با قیمت مناسب در انبار نگهداری کنیم .انبار هایی متناسب با اسباب و اثاثیه های شما را در اختیارتان می گذاریم و بدون صدمه ایی آنها را تحویل بگرید. باربری و اسباب کشی تخصص اتوبار شرق تهران می باشد. انبار ها برای نگه داشتن کالاها و اسباب و اثاثیه های شما آماده می باشند و تا هر زمان که شما بخواهید اثاثیه های شما را در انبارها نگه داری می نماییم.

باربری شرق تهران  ،   باربری سمت شرق تهران

ارایه بیمه نامه اثاثیه در باربری شرق تهران
بر اساس بیمه نامه باربری اگر اثاثیه شما در طول اثاث کشی دچار هر خسارتی شوند شرکت باربری و اتوبار تهران موظف به پرداخت خسارت شما است. برای این که اثاثیه شما بیمه شود باید مبلغی پرداخت کنید. از همه مهم تر شما عزیزان از تمام لحاظ آسوده خاطر می باشید که از خرده ریزه ها گرفته تا بزرگ ترین اثاثیه های شما را بیمه می نماییم. . با صبر و دقت اسباب کشی های شمارا جابجا می نماییم.با داشتن بیمه نامه ها و بارنامه های دولتی خیالتان آسوده باشد که بارهای شما را با ضریب امنیتی بالا به مقصد می رسانیم. پس بدون نگرانی با باربری منطقه شرق تهران تماس نمایید.

 

خاورهای مخصوص اثاث کشی با کانتینر مسقف
خاورهای ما دارای کانتینر های مجهز 8متری و 6 متری هستند و داخل کانتینر آنها موکت کاری شده است. هر کدام از این خاورهای باربری مجهز به 20  پتو و موکت برای قرارگیری در لابه لای اثاثیه هستند تا در اثر حرکت اثاثیه به هم نخورند و صدمه نبینند.با مسقف بودن در هنگامی بارندگی و هوای آلوده نه گرد و خاک روی آن ها می نشیند و نه خیس می شوند. پس بدون نگرانی با باربری در شرق تهران تماس نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: