اتوبار شرق تهران معتبرترین اتوبار در تهران
نوشته شده توسط : sonia

اتوبار شرق تهران

چه ویژگی هایی باربری شرق تهران را با سایر اتوبارها را متمایز میکند؟
در سطح تهران اتوبار های زیادی وجود دارد. اما شما باید برای اثاث کشی منزل خود که امری حساس است به هر اتوباری باید اعتماد کنید؟ قبل از انتخاب باربری و اتوبار باید ویژگی های آن و سابقه آن را نگاه کنید. در زیر به ویژگی های برتر اتوبار شرق نگاهی می اندازیم.

کارگر اثاث کشی حرفه ای در اتوبار شرق تهران
کارگران اثاث کشی که اتوبار شرق تهران انتخاب میکند همه ایرانی هستند. این کارگران توانایی زیادی در جابه جایی و حمل اثاثیه سنگین منزل دارند. همچنین برای بسته بندی اثاثیه منزل ما شیوه های به روزی را به کارگران بسته بندی آموزش میدهیم. صفر تا صد باربری را به بهترین نحو انجام می دهند. شما عزیزان تنها با یک تماس سلامت رساندن اثاثیه هایتان به مقصد را تضمین نمایید.

انواع خاور اثاث کشی با کانتینر سقف
باربری شرق تهران دارای انواع خاورهای باری با کانتینر 8متری و 6متری است. شما بسته به حجم اثاثیه خود میتوانید خاور مناسب را سفارش دهید. همچنین برای بارهای جامانده که حجم زیادی ندارند از نیسان بار استفاده میکنیم که هزینه سرویس شما کاهش یابد.خاورها و کامیونت های مسقف و کف موکت کاری شده را در اختیار شما قرار میدهیم و بارهای شما به هر منطقه از تهران و شهرستان ها که خواستار باشید جابجا می نماییم.

مجهز بودن هر خاور به 50 پتو برای قرار گرفتن لابه لای اثاثیه
در داخل کانتینر خاور اثاث کشی درلابه لای اثاثیه حساس مانند یخچال و مبلمان پتوهای نرم قرار داده میشود تا اثاثیه شما در طول مسیر آسیب نبیند. اینکه خیال شما عزیزان از تمام جهات آسوده باشد که در حفظ وسایل های شما تمام تلاش خود را می نماییم.

تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار شرق تهران
برای بسته بندی اثاثیه از انواع ضربه گیر، کارتن چندلایه، ساک مخصوص بسته بندی اثاث کشی و .. استفاده میکنیم. همچنین با استفاده از کارتن های مقاوم و کحکم که کالاها و اثاثیه ها داخل آن بدون صدم ایی به مقصد می رسند. کارتن های پنج لایه که مقاوم تر از کارتن های موز می باشند.

ارایه بارنامه به مشتری
تمام اثاثیه شما را لیست کرده و در بارنامه ای که به مشتری تحویل میدهیم لیست میکنیم. و خیال شما همراهان را آسوده می نماییم . که بارها و اسباب و اثاثیه هایتان را در صورت کوچک ترین آسیب و صدمه ایی باربری شرق تهران موظف است خسارت و صدمه وارد شده را پرداخت نمایید. باربری و جابجایی اثاثیه منزل تخصص کارگران باربری در شرق تهران می باشد.

اتوبار شمال تهران
مراحل اثاث کشی در باربری شرق تهران به چه صورت است؟
اگر قصد اثاث کشی دارید و به دنبال یه شرکت باربری و اتوبار میگردید که اثاث کشی شما را به صورت تضمینی انجام دهد با انتخاب اتوبار شرق تهران پشیمان نخواهید شد. از همان مرحله اول اسباب کشی که بسته بندی اثاثیه است اتوبار شرق تهران در خدمت شما خواهیم بود تا مرحله آخر اسباب کشی یعنی چیدمان اثاثیه در منزل جدید. حتی اگر در مراحل وسطی اثاث کشی باشید یعنی مثلا اثاثیه شما بسته بندی شده باشد باز هم ما برای تکمیل اثاث کشی در خدمت شما خواهیم بود.





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: